forum.amstaff.tox.pl
Forum poświęcone psom ras bullowatych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Cannabis
2011-04-11, 22:19
REGULAMIN (przeczytaj zanim zaczniesz dyskusje)
Autor Wiadomość
@Cannabis 
forum.amstaff.tox.pl



Imię: Wojciech
Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 3014
Skąd: Wola
Wysłany: 2005-06-28, 22:43   REGULAMIN (przeczytaj zanim zaczniesz dyskusje)

Regulamin Forum:


I. Użytkownik:

1. Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem forum.
2. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto (kolejne konta będą usuwane). Na jedną osobę przypada jedno konto.
3. Po zarejestrowaniu się na forum użytkownik ma własne uprawnienia , takie jak: pisanie postów , zakładanie tematów , obrazki w postach , podpis tekstowy , zmiana danych w profilu (nie dotyczy nicku użytkownika).
4. Fikcyjne konta reklamujące zakazane strony będą usuwane (np. strony erotyczne itp.).
5. Rejestrując konto na forum użytkownik akceptuje iż jego konto nie będzie usunięte "na jego życzenie". W przypadku rezygnacji z udziału w forum albo otrzymania bana lub ostrzeżeń , konto , wszelkie wpisy i galerie nie będą usuwane (poza wpisami naruszającymi Regulamin).
6. Zdjęcia zamieszczone przez użytkowników w galeriach nie znajdują się na serwerze forum. Każdy użytkownik we własnym zakresie wgrywa zdjęcia na wybrany serwer i linkuje je na forum. Tym samym zdjęcia z galerii użytkownik może usunąć we własnym zakresie zdejmując je z serwera , na który je wgrał. Galerie i zdjęcia z galerii nie będą usuwane przez Administrację "na życzenie" użytkownika.
7. Użytkownicy przesyłający zdjęcia swoich pupili do galerii forum na Facebook'u wyrażają niniejszym zgodę na publikację nadesłanych zdjęć i oświadczają , że są ich autorami. Zgoda ta nie może zostać odwołana w terminie późniejszym - tym samym użytkownik zrzeka się prawa do odwołania wyrażonej zgody.
8. Użytkownicy zamieszczający na forum lub przesyłający do galerii forum na Facebook'u , zdjęcia ze swoim wizerunkiem wyrażają niniejszym zgodę na publikację nadesłanych zdjęć i oświadczają , że posiadają do nich prawa autorskie lub uprawnienie autora na ich publikację. Zgoda ta nie może zostać odwołana w terminie późniejszym - tym samym użytkownik zrzeka się prawa do odwołania wyrażonej zgody.
9. Użytkownik jest odpowiedzialny za treść swoich postów (forum nie odpowiada za treść postów użytkowników zamieszczonych na forum , a odpowiada za to sam autor postu – np. gdy pojawi się kradziony tekst itp.).
10. Przypominamy , że wszelkie teksty, wypowiedzi , zdjęcia i grafiki użyte na forum chronione są prawem autorskim i nikt nie ma prawa ich kopiowania , modyfikowania i wykorzystywania w jakimkolwiek celu bez uzyskania zgody autora.

II. Nick:

1. Nick nie może być wulgarny lub obraźliwy (nicki takie będą usuwane wraz z kontem).
2. Nick nie może zawierać w sobie adresów www (szczególnie erotycznych i reklamowych).
3. Nick nie może zostać zarejestrowany w formie np. kropki , przecinka , jednej litery itp. (nicki takie będą usuwane wraz z kontem).
4. Przed zarejestrowaniem się na forum , zastanów się nad nazwą nicku , gdyż nie ma możliwości zmiany nazwy nicku (zakazane jest posiadanie więcej niż 1 konta).
5. Gdy pomimo bana , użytkownik stworzy nowe konto (użytkownicy ze zmiennym IP) , zostanie ono usunięte.

III. Administrator i Moderator:

1. Są to osoby odpowiedzialne za forum i porządek na nim. Osoby takie posiadają większe uprawnienia niż zwykły użytkownik.
2. Administator jest właścicielem forum i dba o forum od strony czysto technicznej (ma uprawnienia do wszystkiego).
3. Moderator jest członkiem administracji forum i pilnuje porządku na nim.
4. Moderator pilnuje porządku zgodnie z regulaminem forum i zasadami administracji , ma prawo do: usuwania postów i tematów , zamykania tematów , edytowania postów , przenoszenia tematów lub postów , łączenia lub dzielenia tematów , dawania ostrzeżeń lub banowania użytkowników – wszystko zgodnie z regulaminem forum oraz zasadami administracji (moderator nie może nadużywać swojej funkcji i robić czegoś niezgodnego z regulaminem).
5. Pomimo swoich uprawnień , moderator jest zwykłym użytkownikiem i bierze czynny udział w interesujących go dyskusjach.
6. Administrator i Moderator nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań. Użytkownik nie może kwestionować ich decyzji.

IV. Ostrzeżenia:

1. Ostrzeżenia dawane są w szczególności za: wulgaryzmy (brak kultury) , zaśmiecanie forum - spam , OT (off topic) , kłótnie w tematach (kwestie sporne powinno rozwiązywać się po za forum / kwestie nie związane z tematem w odpowiednim do tego miejscu) , wyzywanie innych użytkowników , tworzenie nie dozwolonych - postów , tematów , nicków itp. , nie stosowanie się do zasad forum oraz informacji przesyłanych przez Administrację na PW (Prywatną wiadomość).
2. W przypadku innych sytuacji administrator i moderator w momencie nagannego zachowania oraz przekraczania zasad mają prawo ukarać takiego użytkownika mimo braku opisu podobnej sytuacji w regulaminie.
3. Każde ostrzeżenie ma określony powód (w przypadku gdy nie wiesz za co zostało dodane ostrzeżenie przeczytaj dokładnie regulamin lub skontaktuj się z osobą , która nałożyła ostrzeżenie - Administracja nie musi tłumaczyć się za co dodała ostrzeżenie ponieważ od tego jest regulamin forum).
4. Administrator i moderator nie wstawi użytkownikowi ostrzeżenia za nic - zawsze jest powód.
5. W rażących przypadkach Administracja ma prawo nałożyć kilka ostrzeżeń na raz jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie ma określonego limitu dziennego na ostrzeżenia).

V. Ban:

1. Użytkownik nie stosujący się do regulaminu i zasad administracji , może zostać wyrzucony z forum.
2. Administrator i moderator nie zbanuje użytkownika za nic - zawsze jest powód (patrz punkt - Ostrzeżenia).
3. W rażących przypadkach Administracja ma prawo nałożyć od razu ban na zawsze - jeżeli zajdzie taka potrzeba.
4. Użytkownik za 3 ostrzeżenia dostaje ban na pisanie , a za 6 ban na stałe (brak możliwości wejścia na forum).

VI. Posty:

1. Jeżeli użytkownik zapomniał dopisać czegoś do poprzedniego postu powinien użyć opcji edytuj zamiast pisać kolejny post bezpośrednio pod poprzednim (edytować posty można do 60 minut). Edycja służy tylko do uzupełnienia wypowiedzi i nie powinna być używana w celu usunięcia treści postu (w szczególności gdy po tym poście inny użytkownik się wypowiedział). Użytkownik powinien się zastanowić co chcę napisać w poście nie tworząc pomiędzy użytkownikami nieporozumień edytując posty.
2. Jeżeli użytkownik nie ma nic konkretnego do napisania , to nie powinien pisać wcale (tyczy się to także krótkich nic nie wnoszących wypowiedzi z użyciem jednego słowa lub emotikonki).
3. Pisać posty należy w odpowiednim do tego dziale lub temacie na forum – nie pisz gdzie popadnie (w przypadku , gdy użytkownik upewni się , że na pewno nie był jeszcze prowadzony taki temat powinien stworzyć nowy).
4. Nie zamieszczaj tego samego postu , tematu , pytania – w więcej niż jednym dziale lub temacie na forum.
5. Zabronione jest pisaninie postów typu – „To nikt nie wie?” , „Naprawdę nikt nie może mi pomóc?” – użytkownicy widzą temat i odpiszą jeżeli będą w stanie pomóc.
6. Zabronione jest pisanie postów z użyciem caps locka np. „FORUM…” lub „FoRuM…”.
7. Zmienna wielkość czcionki zarezerwowana jest dla Administratora i Moderatorów.
8. W treści wiadomości nie zamieszczaj grafik szerszych niż 640 x 480 pikseli (maksymalnie dopuszczalna wielkość to 800 x 600 pikseli). Grafika o większych rozmiarach niż podana , będzie usuwana.
9. Udzielając się na forum użytkownik powinien przemyśleć swoje wypowiedzi , ponieważ żaden z postów nie będzie usuwany na jego życzenie (po za naruszającymi Regulamin).
10. Zamieszczając zdjęcia na forum oświadczasz , że posiadasz prawa autorskie do tych zdjęć lub zgodę autora na ich publikację. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za wynikłe z niestosowania do Regulaminu naruszenia praw autorskich i pokrewnych.
11. Zanim użytkownik dołączy do dyskusji , która już trwa – ma obowiązek zapoznania się co w nim było już poruszane ,a co nie (by uniknąć ciągłych dyskusji i tłumaczeń o jednym i tym samym).
12. Użytkownik powinien czytać posty ze zrozumieniem i odpowiadać na nie tak , aby uniknąć nieporozumień.
13. Użytkownik powinien prowadzić dyskusję w postach z kulturą (nie rzucając się o wszystko do innych uczestników dyskusji – jeżeli użytkownik taki nie potrafi dyskutować , powinien odpuścić sobie).
14. Teksty wklejane na forum przez użytkownika muszą być jego własnością (prawa autorskie i pokrewne).
15. Administracja zastrzega sobie na wyłączność używanie kolorów czcionek (zielony i czerwony).

VII. Tematy:

1. Użytkownik zanim stworzy kolejny temat ma obowiązek poszukać na forum czy podobny temat/problem nie był już poruszany (w przypadku kiedy był , nie może zakładać kolejnego takiego samego tematu , a pisać w już stworzonym wcześniej).
2. Użytkownik powinien starać się pisać na temat i nie schodzić z niego na całkiem inny (każdy temat jest ważny i nie trzeba robić z niego śmietnika).
3. Użytkownik podejmujący dyskusję z krótką lub bezsensowną treścią zawartą w postach , jakby był na czacie – powinien zrezygnować z tego typu wypowiedzi (będzie traktowana jako spam).
4. Na inne tematy odchodzące od psiej tematyki użytkownik może podyskutować w dziale Off Topic.
5. Tematy , które zostały zamknięte nie są już ważne lub są nie zgodne z regulaminem forum.
6. Zakazuje się tworzenia tematów z pytaniami , które powinny być zadawane na PW lub poza forum.Użytkownik nie może zakładać tematów o treści „czemu mój temat został usunięty” , „czemu dostałem upomnienie na PW” , „co ja takiego zrobiłem ?” itp.W tym przypadku należy zaglądnąć do regulaminu forum lub przesłać wiadomość poprzez PW lub po za forum ( administracja nie ma obowiązku tłumaczenia się ze swoich poczynań).
7. Użytkownik podczas zakładania nowego tematu ma obowiązek nadania mu tytułu odzwierciedlającego jego treść.W żadnym wypadku nie używaj ogólnych sformułowań typu: „Problem” , „Pomocy” , „Nie działa” „Amstaff”’ „co zrobić”etc.
8. Podczas zakładania nowego tematu (nazwa tematu) zacznij od dużej litery.
9. Stare lub niepotrzebne tematy będą zamykane (tematy nie zgodne z regulaminem tzn. – podwójne , stare i nie przydatne tematy , będą umieszczane przez administracje w dziale o nazwie – Śmietnik.).
10. Galerie lub tematy reklamujące pseudo hodowle i ich mioty będą usuwane , a autor może zostać ukarany ostrzeżeniem lub banem (to samo tyczy się innych nie udokumentowanych miotów).
11. Zakazuje się reklamowania miotów hodowców w galeriach psów oraz innych działach – od tego jest dział - Zapowiedzi miotu. W galeriach suk hodowlanych i reproduktorów można wystawiać zdjęcia potomstwa dopiero , gdy szczeniaki zostały sprzedane.
12. Zakładając galerię godzisz się na nieograniczoną w czasie prezentację zdjęć swojego psa. Galerie i zdjęcia nie będą kasowane na „życzenie”.

VIII. FAQ:

1. Zanim użytkownik napisze post z pytaniem , powinien sprawdzić FAQ ( znaduje się na forum i jest tam opisane wszystko co dotyczy forum ).
2. Jeżeli użytkownik nie znajdzie tam odpowiedzi na swoje pytanie , może sprawdzić temat (Zbiór pytań w 1 temacie) w dziale Pomoc lub zadać w nim pytanie odnośnie forum.
3. Sprawy prywatne załatwiaj po za forum lub przez PW (prywatną wiadomość) oraz e-mail.

IX. Rejestracja:

1. Korzystanie z forum jest bezpłatne.
2. Osoba , która przy rejestracji wypełnia formularz powinna podać prawdziwe dane (e-mail itp.).
3. Serwis nie wykorzystuje żadnych danych podanych przez użytkowników przy rejestracji w jakichkolowiek celach. Jedynie e-mail może być wykorzystany do kontaktu , ale nie będzie podawany osobom trzecim.

X. Regulamin:

1. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum.
2. Administracja ma prawo do edycji regulaminu – jeżeli zajdzie taka potrzeba.
3. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani w kolejności 1 upomnienie , 3 ostrzeżenia i usunięcie z forum.
4. W rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wyrzucony z forum.

Dziękuje za zapoznanie się z regulaminem. Rejestrując się na forum akceptujesz regulamin.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Międzynarodowa Federacja Kynologiczna Związek Kynologiczny w Polsce Klub Terrierów Typu Bull w Polsce American Dog Breeders Association United Kennel Club

Forum Poświęcone rasom bullowatym: American Staffordshire Terrier, American Pit Bull Terrier, Bull Terrier, Staffordshire Bull Terrier

phpBB by przemo